Meny
 

DAY Birger et Mikkelsen Storo søker butikksjef


Vi er på jakt etter ny fantastisk butikksjef som brenner for salg, service og personalansvar!

Høres dette ut som noe for deg?

 

INFO OM STILLINGEN:

 Stillingen som butikksjef for Day Birger Et Mikkelsen er en lederstilling med personal- og resultatansvar, hvor hovedoppgavene er den daglige driften og utvikling av butikk og medarbeidere. 

En stor del av jobben er å lede, motivere og inspirere dyktige medarbeidere. Dere må jobbe godt sammen i team for å nå omsetnings- og resultatmålene for butikken. Som leder er du tillitvekkende og du skaper en positiv stemning ved å være et forbilde som alltid er tilgjengelig i butikken. Det innebærer at du selv må være glad i stå på gulvet, yte service og selge varer. 

Vi ser på inspirasjon og førsteklasses service som «key» for at kundene skal velge å komme tilbake til akkurat oss. Nettopp derfor er vi opptatt av å ha det gøy på jobb, for arbeidsglede sprer seg i butikken og smitter over på kundene.

 

 

ARBEIDSOPPGAVER:

  •  Sørge for gode kundeopplevelser og enestående kundeservice
  • Ansvarlig for budsjettert omsetning, kostnader og resultat
  • Dele produkt og merke-kunnskap, bygge og opprettholde et godt forhold til kunder
  • Organisering, planlegging og strukturering av butikk, lager og kampanjer.
  • Gi opplæring, oppfølging og motivere medarbeidere
  • Drive salg og nå fastsatte mål gjennom god service og bred merkekunnskap
  • Ansvar for generell drift av butikken
  • Oppfølging og utvikling av personale
  • Jobbe mot butikkens mål og hige etter de beste resultatene
  • Ansvar for lager, varetelling, varepåfylling og vareeksponering
  • Vedlikehold av butikk

 

 

HVA KAN TILBYS I DENNE STILLINGEN?

  • En spennende hverdag i et entusiastisk og ungt miljø
  • Lederansvar
  • Utfordringer, utvikling og opplæring
  • Ordnende arbeidsforhold og personalrabatt

 

 

 

VI SØKER DEG SOM:

  • Har en brennende interesse for salg og en grunnleggende salgsforståelse
  • Fordel dersom du har erfaring fra butikkledelse
  • Kan med fordel vise til høyere utdannelse innen salg, markedsføring eller lignende
  • Brennende engasjement og sterk interesse for mote
  • Kremmerånd og økonomisk forståelse
  • Evne til å motivere og inspirere dine medarbeidere
  • Jobber strukturert, effektivt og målrettet

 

Som person er du: 

  • Resultatorientert
  • Motivert
  • Ansvarsbevisst

 

Å finne den rette kandidaten med den rette kompetansen er veldig viktig for oss. Om du er interessert i å arbeide hos oss, og din profil passer med den vi søker etter, så ser vi frem til å motta din søknad! CV og søknad sendes til juliefronth@outlook.com.

 

 

ANNEN INFORMASJON:

 

Søknadsfrist: 10.juli

 

Oppstart: 1.aug

 

Arbeidsomfang: 100%

10. juli 

Søknad med CV sendes til juliefronth@outlook.com