Hentepunktet/kundeservice søker medarbeider

Ønsker du varierte arbeidsdager, gode kollegaer og muligheten til å skape gode kundeopplevelser? Da vil vi høre fra deg! Vi har nå en ledig deltidsstilling.

Som medarbeider ved kundesenteret vil du være en viktig del av senterets servicetilbud og ansikt utad. Vi er opptatt av å yte god service av høy kvalitet i møte med kunden og opptre som ambassadører i tråd med senterets verdier og levere på det som er Storo Storsenter sitt kundeløfte: Størst i Oslo .

HOVEDOPPGAVER:

  • Betjene senterets kundeserviceskranke og utføre de oppgaver som til enhver tid inngår i senterets tjenestetilbud på en måte som er i tråd med senterets forventning om høy kvalitet og servicegrad
  • Behandle henvendelser over telefon, skranke og e-post på en profesjonell måte
  • Utføre oppgaver i tråd med rutinebeskrivelse for kundeservice
  • Utføre oppgaver knyttet til senterets hentepunkttjeneste for Posten og DHL
  • Sørge for at området rundt hentepunkt/kundeservice fremstår som representativt og ryddig
  • Kasseoppgjør dag og kveld
  • Annet forfallende arbeid ved behov og etter avtale med leder
  • Hovedsakelig kvelds- og helgearbeid

EGENSKAPER/BAKGRUNN:

  • Fullført videregående opplæring og må kunne håndtere PC som arbeidsverktøy
  • Gode norskkunnskaper (muntlig og skriftlig) og kunne beherske engelsk
  • Erfaring fra post i butikk er en fordel, men ikke ett krav

ANNEN INFO:

Vi tilbyr:

Hos oss vil du få en interessant og variert arbeidshverdag i fine nye lokaler. Vi jobber sammen mot vårt felles mål om å gi den beste servicen til våre kunder. Hos oss får du være med på å skape gode kundeopplevelser sammen med vårt supre team. Vi har ett ungt, sosialt, og inkluderende miljø hvor latteren sitter løst. Som en del av Olav Thon Gruppen finnes det gode interne karrieremuligheter og attraktive ansattforeler.

Om du har noen spørsmål er det bare å ta kontakt. Søknader behandles fortløpende, og stillingene kan bli besatt før søknadsfristen er utløpt.

Storo Storsenter ligger sentralt på Storo, og Nydalen i bydel Sagene i Oslo. Vi har 140 butikker, spisesteder og servicetilbud. I samarbeid med Posten og DHL har vi et attraktivt og relevant tjenestetilbud som skaper verdi for kunder og leietakere ved å integrere netthandelen i ett fysisk miljø. I tillegg til fokus på god kundeservice skaper vi en annen kundeopplevelse enn tradisjonelle utleveringssteder.

Om stillingen

Stillingstittel
Medarbeider
Stillingstype
Deltid
Omfang
Etter avtale
Søknadsfrist
31.01.2023
Tiltredelse
Etter avtale
Kontaktperson
Maylinn Paulsen
Stilling
Leder Kundeservice

Søk på stillingen